Wat is contentmarketing voor de bouw?
Projectbeschrijvingen
In de bouw is vrijwel elk project uniek. Steeds weer spannen architecten zich in om gebouwen te ontwerpen die zijn toegespitst op de specifieke gebruiker, maar ook op de omgeving.
Lees meerUitleg bouwtechnieken
Elk bedrijf is er op uit om aan de vraag van de klant te voldoen en waar mogelijk zijn problemen op te lossen. Vaak gaat het daarbij om bijzondere bouwtechnieken of bouwproducten die het bedrijf in huis heeft.
Lees meerJournalistiek
Naast contentmarketing voor bedrijven in de bouwsector, levert HWBouwComm ook journalistieke bijdragen over bouwtechniek voor (vak)bladen en andere – al dan niet bouwgerelateerde - magazines.
Lees meerPersberichten
Binnen de bouw worden steeds weer allerlei bijzondere dingen gedaan en oplossingen gevonden. Door de bescheidenheid van de sector blijft dat echter nog wel eens onder de radar.
Lees meerWhitepapers
Een whitepaper is een document dat beschrijft hoe een technologie of een product een specifiek probleem oplost. Een whitepaper geeft objectieve relevante informatie op grond waarvan de lezer een beslissing kan nemen.
Lees meerWebinars
Een webinar is een interactief seminar via internet. Het is een ideaal middel voor kennisoverdracht, mede door de mogelijkheid van interactiviteit.
Lees meerWebsite-teksten
Wie op het web niet vindbaar is, bestaat in dit digitale tijdperk eigenlijk niet meer. Het hebben van een website is dus een noodzaak. Relevante content maakt uw website beter vindbaar en kan nieuwe klanten naar uw bedrijf leiden.
Lees meerVideo's
Video’s dragen tegenwoordig sterk bij aan de vindbaarheid op internet. Ook scoren goede video’s op YouTube hoge kijkcijfers. En in nieuwsbrieven zijn het aantrekkelijke lokkers voor een bezoek aan uw website.
Lees meerBedrijfs- en relatie magazines
Lange tijd hebben bedrijven in hun communicatie fors ingezet op online. Terecht. Maar inmiddels is er ook weer een duidelijke trend naar het maken van tastbare producten.
Lees meerBlogs
Bloggen is op het web de ideale manier om je bedrijf een gezicht te geven. Veel digitale communicatie is zakelijk, inhoudelijk en feitelijk. Een blog biedt de mogelijkheid daar van af te wijken en persoonlijk te worden.
Lees meer